نارسایی کلیه با کراتینین 5.9: باید دسترسی به دیالیز بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم نارسایی کلیه ممکن است به ارومیه است که همه به عنوان بیماری کلیه پایان مرحله شناخته شده است، اگر آن را به خوبی می تواند قابل کنترل شود. پس از ارومیه به شما کردم که بدین معناست که شما به دیالیز نیاز دارند، اما باید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 دسترسی به آن را؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

مشخص است که بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود و کراتینین 5.9 است در مرحله 4 CKD، آن است که در مرحله نهایی است. معمولا، برای بیمارانی که در این مرحله هستند، هیچ need't برای دریافت دیالیز وجود دارد، اما این معنا نیست که شما نیاز به دسترسی به آن را ندارد. از آنجا که بیماران مختلف شرایط متفاوت است، بنابراین برای بیماران مختلف پزشکان طرح درمان های مختلف است. برخی از بیماران ممکن است علائم ظاهر می شود و آنها ممکن است بسیار ناراحت کننده سقوط کرد، در این مورد، پزشکان ممکن است آنها را توصیه به انجام دیالیز قبل از آن. اما برای بیماران با نشانه های سبک تر، پزشکان ممکن است آنها را توصیه به قبول آن است. بنابراین اگر شما بیمار که در نارسایی کلیه هستند، شما باید دکتر خود یا پزشک آنلاین ما مشورت، همه آنها توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند.

در سنتی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 5.9 آنها را مجبور به انجام دیالیز دیر یا زود و زمانی که آنها به آن دسترسی داشته باشید، آنها نیاز به این کار را برای بقیه عمر خود را. بنابراین بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که اگر برخی از روش های درمانی دیگر است که می تواند به آنها کمک کند می توانید از آن کاملا از شر وجود دارد. پاسخ مثبت است. پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اختراع کرده اند، آن را ثابت شده است که یک درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر از آن، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نارسایی کلیه با کراتینین 5.9: باید دسترسی به دیالیز بیمار

 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، کراتینین 5 , 9، دیالیز، نارسایی کلیه با کراتینین 5 , 9: باید دسترسی به دیالیز بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: